å jag är bara ljud så jag rör mig som jag vill

God Morgon mina frön!
Inatt så har jag drömt sjukt konstiga drömmar minsann! & här om natten drömde jag att jag var i New York med Sofie Farhman! Men den drömmen där emot var hel great vill jag lova! Vaknde även med förskyldning igen oxå, ojdå, kan ju bero på, som vanligt, att jag i min lilla bubbla tycker att de är 20 plusgrader & strålande sol & klär mej där efter, fast att de i verkligheten är 12 plusgrader & lite halv soligt med blåst, men men, vem har dött av lite snor?

Nej nu ska jag sätta fart & dra på mej nåt pretty, måla fransarna, packa väskan, leta upp bibblan böckerna, grabba tandbortsen, snörra på mej Conversen, slänga på hatten, sätta mej på min bike & trampa ner till bussen som ska ta mej in till stan & tandläkarn! Skit kul att åka in till stan bara för att spänna tandställningen när man har studiedag egentligen! Men tur att man är komp-ledig imorn för UF-mässan så man kan göra ingenting imorn ist när alla andra är i skolan ^^

Nej nu har jag suttit här för länge igen! måste springa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0