1 September

what too say?

hmm.. himla oinspererad är jag just nu, skriver bara lite kort vad som pågår.
slutade kl12.50 idag ist för 16.30 som jag hade trott hela morgonen, hade även gnällt en del över det & över min lilltå, jävla skoskav! men tur för mej så var IV (inviduela valet) instället:D man tackar!

gick ner på stan me flickorna mina från klassen, träffade Nilljus & Jessie på h&m så jag traskade runt me dom på stan, nilljus köpte en massa snyggt(Y) hon har även ny mobil, en likadan ap snügg som lille har fast brun,
vissa har de bra minsann!
åkte me Nilljus på bussen hem & nu är jag här!

ska börja praktisera 2 gånger i veckan på H&M imorn:) vi på våran lilla slapp-linje har så, 2 dagars praktik i 2:an & 3 dagasr praktik i 3:an, himmla najs & slappt, presic som jag vill ha de!

men hurrni ni wish me luck imorgn så jag inte skämmer ut mej lr nåt sånt!

Massa Massa Kärlek♥

ps. de är fortfarande 2st ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0