Den här dagen behövde jag, tack!

sitter här med papper i ena näsborren, nej jag har inte näsblod, jag är bara allmänt snorig! blä!
typ hela familjen är snorig, blev de plötsligt huksfluks imorse!
sa nyss till becka att jag skulle skriva en schlager om snor, vad tycker ni om de? är ni på?

good day today!
skoj i skoj med brudarna i skolan. ner på stan med jos & micke, åt en svettig macka på vägen,
den hade gjort armhävningar i josses väska, hehe!
möte upp med facethree på stan (säll & julll alltså!) jag köpte present till anna=)
möte upp facethree igen på banken, åkte buss hem med säll, vi hade mkt att ta igen så jag blev helt torr i munnen!

gumman jag tror på er iaf, fattar inte att folk kan hållla på som dom gör mot dej, hallå kärlek är ju bilnd va fan!
så försök & skit i dom andra fast att jag vet att de inte funkar så"/ kärlek på er! C <3 M (& inte m som i martina den här gången!)

julle ringde tidigare under dagen & berättade en bra nyhet!
hon ska byta skola till Norrköping på måndag=) hon var & kolla på skolan idag & den verka skit bra så de var bara att slå till! lite tråkigt att hon inte är lika nära längre, men är så himla bra för henne, äntligen kan hon få börja på ny kula & få gå i en klass utan idotiska-fittor! (ursäka ordvalet men jag blir så jävla piss!!) kan inte fatta att man kan betet sej som dom gör & gör dessutom att folk inte vill gå till skolan & sen går de så långt att dom måste byta skola för dom inte står inte ut!
helt jävla sjukt! men nu så blir förhoppnings bra på nya skolan iaf =) honey im with you!

imorn ja, då jävlar! då fyller ju jag år =D=D JIPPPI!!!
sista dan som sweet 16! känns skönt! =)


Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: céline

du är så söt, tur det finns människor som du!

<3

2008-09-22 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0