jaa men du, nu är det nytt inlägg här igen!

hmmm??
what to say, what to say?

H&M idag alltså, gick i heels, fick byta till andra skor vid 3, hade "lite" ont i fötterna (har de nu med^^) men jag var ju så snygg i dom skorna:( blev så låååång (lr jaa hade mina låga heels så de blev bara +5cm men men) & så stolt =)

julle kom förbi en stund på "jobbet" (mkt kanin-tecken idag & paranteser^^) & babbla lite skit, lojsan min kom oxå på besök, jag hade sajtsing med henne, vi kolla på allt på alla avdelningar för jag hade inte mkt alls att göra idag! :(
på fikan shoppade jag lite små presenter, då möte jag Nilljus & Säll myyyys=)
möte sen Nilljus "på andra sidan" hehe ( inne på h&m) babblade lite, kolla på kläningar & present till lilla snahr!

dagen flöt på, ganska trist dag, tur att man har roliga medarbetare =)
beckis drog ut tand nr3 idag så hon kom in & var liten & ynklig"/

hade ju tänkt baka nu men jag gör de imorn ist!
handlade idag oxå tills på lördag, de gick på 500spän så nu ska jag & mina girls mumsa ordentligt^^

är heelt flumiflum just nu, märks kanske?^^

ska ta & vårda mina öma fötter nu!

take care! 2dagar kvar=)

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0