svett, skratt & ont i fötterna!

Heeeej igen!

Blogg-uppehåll blev de visst på tre dagar! men har haft en del annat för mej så jag har inte haft tid/ork att blogga!
I tisdags så var de ju första dagen som praktikant på H&M, & hjälp va kul de va:D min avdelning blev Ungdom alltså Divaded, skit bra eftersom att jag älskar Divaded!! så första dan pakade jag upp varor, larmade & galjade (stavs de så?:s) med en tjej som har hand om Divaded-avdelningen som heter anna, världens sötaste & snällaste, alla andra där var oxå super snäll & några av dom äldre känner min mamma & kände igen mej:) (min mamma jobba på h&m innan jag föddes) mina arbetstider är kl10-18, så när jag kom hem var jag helt död i fötterna & ryggen så de var bara att äta middag & sen slänga sej i säng, tur är iaf att jag får sov morgon:D
dag nr 2, onsdag gick oxå super bra, börjar lära mej koderna till alla dörrar någelunda (hade fusklapp i bh, hade kjol utan fickor^^) skoj är de oxå när man träffas så mkt kompisar eftersom alla handlar på divaded, om jag hade vart på barn hade ju ingen hittat mej!
hjälpa folk att hitta rätt storlek & typ annan färg på tröjan mm får man ju göra hela tiden & man känner sej så himla nöjd när man hittar rätt till kunden & dom sen köper plagget, värsta kicken får man av stolthet!
på onsdags kvällen var jag inte lika trött mer flumm bara, tihi, världens bästa sinnestillstånd^^

& vet ni vad jag gjorde igår som oxå gjorde att jag inte orakde blogga?
jag var ute & SPRANG!! helt sjukt! lilla jag var ute & rörde på mej, & gasch va skönt de var, sprang ju såklart inte hela tiden får de skulle jag aldrig orka, utan jag sprang, powewalka, sprang, mer powewalk, situps, sprang...etc
var nog ute i 45min nåtsånt! himla slut & svettig men stolt var jag när jag kom hem, somnade nästan framför idol!
har vart tvungen att berätta för hela världen idag på bussen/skolan att jag var så duktig igår, alla blev as impade, nästan^^

ska ta & njuta av min fredag, innan jag drar mot nya helg-äventyr me Lilla familjen min<3

have a trevlig weekend mine änglar!
Kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0