Är det nu jag ska resa mej upp & säga att ensam är starkast?

åt just gammla popcorn från igår som min syster saltat för mkt, de ligger nog 2dl salt i botten
mitt hår är skitigt & 3 av mina naglar saknar vit färg.
mitt rum ser ut som 7 svåra år & allt är halvfärdigt.
vädret ute är kanon fint men jag häckar här ist.
vill gå den längsta promenaden jag gått med alla fina jag känner men alla är upptagna med sina egna liv.
så jag sitter här & tråkar ist & har ingenaning vad jag ska göra just nu.
vill göra allt & ingenting
har hittills tittat på idol-repris, legat i min säng under täcket & lekt liten & jag har tom klätt på mej riktiga kläder idag,
gick i morgonrock hela dagen igår som så många andra dagar!
päronen är emot mej idag oxå, jag hatar frukt!
allt är emot mej idag, förutom vädret då, men de hånar mej ist för att jag inte är ute & njuter av de!
prata me nilljus nyss, hon hade vart på match & skulle plugga mm så vi skulle leka senare
så nu måste jag bara hitta på nåt att gör fram tills dess...
usch jag hatar att ha tråkigt, jag bara deppar ner mej då!

drömade massa konstigt om typ bussar & skog inatt, drömmer ofta att jag är på bussen & sen när jag ska gå hem så hittar jag inte hem lr så hamnar jag någonannanstans, konstigt, de kanske betyer att jag inte vet vart mitt hem är, att jag inte trivis här där jag bor, att jag inte kan kalla detta hus hör mitt hem, vem vet? får söka upp nån drömtydare i think!

hoppas eran söndag blir/är bättre än min, mina små frön!

Kärlek <3

Kommentarer
Postat av: pernilla

du ska resa dig upp, men inte ensam.

du ska resa dig upp tillsammans med dina vänner

där ibland mig!

<3

2008-09-14 @ 16:02:04
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0