Du säger de va?


 Dagens 24 september
Insydda Lila Jeans H&M barn
grått Linne me glitter-gojs 567 år gammalt från vero moda
vitt linne H&M
sjal (min favo) H&M
arnband vanlig gammal konpot

mkt H&m, kan ju bero på att jag "jobbade" idag:P

H&M today, var själv ansvarig för ungdomsavdelningen (devided) idag, min handledare Anna var ledig så jag var sj! de gik bara bra! fick byta kläder på en torso idag oxå ( en provdocka utan huvud & ben) jävligt pyssligt & kneppig men det gick tillslut =) dan gick i 110 & helt plötsligt satt man i bilen på väg hem.
shoppade lite på second hand idag oxå, bland annat en väska & en regnjacka (jag gjorde en tönt^^) men dom får ni se imorn! har just målat naglarna, i vitt, så de är lite knepigt att skriva. såg på "oskyldigt dömd" nu me snyggingen sj, persbrant! mummmms! fan vad mkt bra svenskt de är på tv nu, de gillar vi!
nee nu ska jag ta & använda tandborsten min (lr ja tandborstarna, i plural, har ju två st jag använder nu när jag har t.ställning) & sen krypa i säng, har bytt till duntäcke så de är sååå underbart att sova nu för tiden:D
längtar till helgen, hyttan & Diplåm spelar, Lille fyller & massa fika & flum, längtarlängtar!!

Kärlek ♥


Kommentarer
Postat av: pernilla

fino!

i kind of love dom där byxorna :)

längtar till helgen! <3

2008-09-24 @ 22:40:23
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0