Brud-Middag 20september

Ja på Lördagen kom mina underbara brudar hem till mej på middag & flum!
massa fina paket fick jag igen oxå TACK!!
Här är några bilder, fler finns på min bdb som de är länkat till, till höger->

Jag öppnar paket, långsamt för att inte förstöra dom fina papprena,
men dom andra tyckte jag alldelse för långsam^^

Fick världens finaste mugg av Tönt som matchade mina strupmbyxor,
så jag skulle posea snyggt med den men jag bara garva,
i koppen ska jag äta nudlar & pankaka, muuums!

Julle & Säll gör sexiga miner, very very hot ladys!

Tönt tyckte de var skit skoj på Brud-middagen, jag med!

Vi körde Singstar sen Blått mot Rött-lag, mitt lag, de blåa, vann med 9-7!
just på denna bild så snackar jag taktik med min lag!
& julle i motståndra laget försöker tjuvlyssna
så där såg jag ut oxå under kvällen!

Sjuuuunga!!!! Anna vs. Säll!

efter att skrikit klart så blev de massa popcorn & mys i soffan innan hemgång!
Jag matade Tönt, de gick sådär, hon har för liten mun^^

Kvällen var bäst på alla sätt, god mat, massa presenter & världens bästa sällskap, kan det bli bättre?
TACK ÄLSKADE BRUDRA FÖR DENNA MYSIGA KVÄLL:D

Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: tovi

hahah åh snyggaste bilderna någonsin alltså.

Jag hoppas du använder muggen till det vi bestämde: nudlar och pannkaka (thé ibland OK)! haha :D

Tack för en trevlig kväll <3

2008-09-23 @ 19:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0