sjalen som bestämer resten

måste berätta en rolig/knasig grej som är egentligen är vardags mat när man umgås med min lilla tokiga familj men de här tänkte jag dela med mej av:

Jag: - men nilljus du har ju tröjan ut & in!
Nilljus: - jaa, jag vet!
Jag: - ?
N: - jaa asåå jag ville inte att trycket skulle synas så jag vände på den (visar insidan & trycket)
Jag: - jaha, men de är väll inge fel på de där trycket, du brukar ju använad den tröjan
N: - ja men de passade inte till sjalen så jag vände
Jag: - *as garv* fan vad du är smart nilljus!

snacka om att älska sin nya snygga sjal^^
Nilljus du är så jävla smart & söt and i love you too death!

Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: pernilla

haha, det gäller att vara lite kreativ och tänka i andra banor.. x) haha.



du är braaaaaa vännen min

<3<3<3<3

2008-09-14 @ 08:08:25
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0