Ring Ring!

varför funkar inte våran bärbara telefon när man har träningsvärk i benen (efter gympan såklart) & pappa ringer & men hinner sätta sej ner i 2 sek efter tills man måste springa upp & svara igen & då är de mamma som ringer & hon undrar samma sak som pappa undrarde! suck!
nästa gång de ringer tänker jag inte svara!

mår allmänt piss idag, har nog sovit för hårt & för länge tror jag, mitt huvud känns inte helt hundra, som om jag hade drukit nåt annat än vatten igår ungefär"/

ska städa & springa runt i morgonrock hela dan/kvällen idag tror jag. blir nog hemma ikväll oxå, känner mej jävligt sliten & gammal, fyller ju 17 på fredag & de börjar kännas av, 48 år kvar till pension, ojoj!

Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0