Kanske jätte onödigt men de är så där onödigt så att det blir viktigt

KLÄDER
Skor:
Dom 3 splirans nya paren & gula låga "converse" är dom jag använder just nu.
Sneakers: Vita Nike
Jeans: Använder typ aldrig jeans men när jag väll gör de så blir de stuprör.
T-shirt: Gasch har hur många som helst!
Underkläder: Använder mest mina tusen spets-hipsters lr någon av mina Björn Borg

ACCESSOARER
Väska:
Byter mellan ca 7st väsker hela tiden.
Plånbok: En svart Björn Borg (såklart)
Solglasögon: Har 3st men inga som jag gillar till 100%
Klocka: Har ingen jag gillar, är på jakt!

TEKNIK
Tv:
Har ingen egen.
Stereo:
Världens snyggaste & bästa från Philips
Mobiltelefon: Nån jävla rosa Nokia som heter Dolores som jag lånar av julle nu när doris är död:(
Mp3: Lånar Beckas när jag cyklar hem på nätterna i mörkret!
Dator: Laptop från Acer

BADRUM
Tandkräm:
Vademecum
Tvål: Dove
Parfym: Nån konstig från Ullared, nödlösning nu när min Ralph Lauren är slut

& jag orkar inte köpa ny!
Medicin: Inga mediciner för mej!
Vitamin: Brus-vitaminer ibland
Huvudvärkstablett: Iprem

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Loka citron, försöker dricka vanligt vatten så mkt jag kan ist, bättre för naturen!
Vin: Dricker inte så mkt vin, men Eves smultron-vin var gott & man blev lyckliga av det, som hon så fin berättade!
Bröd: Väldigt olika, mest mörkt med massa frön & grejs.
Glass: All glass :D men helst mjukglass med strössel lr Daim-strut!
Säng: 90 säng men min nya är bara en resa till Ikea bort!
Lakan: Alltid vita!
Espressomaskin: ehh? kaffe är blä!
Kylskåp: Bosch

FÄRDMEDEL
Bil: Pappas vita Volovo!
Taxibolag: hmm? vet inte vad vi brukar åka med!
Cykel: Min svarta tant cykel med cyklekorg!

ÖVRIGT
Frisörsalong: Hår Akuten & min frisör Lina<3
Bank: Nordea

Skojsig & sådär härligt onödig lista om allt & inget som jag snodde va Anna, tack^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0