I'm not sure what I see

jaaa dom där 2 namnen i huvudet jaa..
ja som sakt still 2st men dom senaste dagarna har jag inte tänkt så på dom så mkt överhuvudtaget, så  nu har de nog blivit mer två halvor, så ½ +½ = 1 ju. så nu kan man nästan säga att de bara är ett namn som som spökar & stökar där uppe! & just nu tror jag att dom bygger om & har sånna där "ursäkta röran, vi bygger om" -lappar tepetserat i alla skrymslen i min hjärna, för de känns så himla stökigt & bökigt, fast de ka ju bero på att jag är så trött att mina tanke-gångar är lika knasiga som en som är intaken på pysket & sitter i tvångströja i ett vaderat-rum ungefär.
fast de är nog alltid stökigt & bökigt i min hjärta, så jag har en byggarbetsplats i mitt huvudt 24/7, kul...

Kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0