a lot of shit on my mind

gasch vilken vrickad dag!
massa små misstag hela dan, inget går riktigt som jag vill"/
hade kul på gympan iaf, vi hade styrka/cirkelträning, fan vad jag har klena mag & arm muskler jag höll på att dö!
men de som var roligt var ju att Eve var med, & fan vad hon gnällde & hade sej, så jävla rolig den bruden är! ist för att göra alla övningar så skrattade vi bara åt henne & fick ont i magen! kul var de oxå att skratta åt josse som var bakis & satt & såg klen ut^^

men nu när jag kommit hem efter en jävligt kort dag, så är jag bara sur & urtrött & allt går bara åt helvete!
sutit vid tv i 4h timmar nu, vet inte vad som händer ikväll heller, jag ville gå på bio men de gick inte pga massa olika anledningar så de blir väll hyttan som vanligt"/ jag vill göra nåt annat, typ dansa bort mina betymer lr nåt!
ni får ursäkta om de här inlägget blir lite luddigt & med tusen stav-fel men ni vet ju anledningen!
fan jag har bara lust att kasta datorn i golvet blir så frustrerad på allt!!

& vet ni?? man blir fan deprimerad av bdb! man ser alla kommentarer som alla andra får men inte en själv & allt kul som alla andra gör etc etc! suck suck!
nee nu ska jag gå & gräva ner mej & inte deppa ner mina inlägg mer!

Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0