CrushCrushCrushCrushCrush

vi kom aldrig fram till någon smart-plan direkt, igår, jag & Nilljus, min ena rådgivare, men de blir någ bra, får ta en dag i taget,
måste få in i huvudet att jag inte alltid behöver ha klart för mej exakt hur läget är lr hur jag känner, jag behöver inte alltid sätta fingret på hur mitt hjärta känner. måste aceptera att mitt hjärta & hjärna är scitsofrena! att ena dagen är så & andra dan så känner jag så utan att få panik över att jag inte har kontroll,
men hallå man behöver inte lr man ska inte kunna ha kontrol över sina känslor, lr hur? man måste få känna att ens hjärta lever & dunkar fritt! att hjärtat inte har munkavel & koppel 24/7!

så just nu kan jag inte berätta om det är 3, 2, lr 1 pojke i mitt huvud, det är nog 3 halvor tror jag!
3 små crush:es det är faktiskt ganska mysig att hitta en liten crush varje dag (nästan) tycker jag!
man behöver inte alltid ta kärlek så seriöst hela tiden, bara man inte sårar nån förstås, då är man bara hjärtlös"/

jaa la mej faktiskt tidigt igår applåder till mej:D:D
Lilla Familjen skulle ut på byn & typ supa lr nåt ja vete fan, men jag var inte "in teh mood for dancing" så jag åkte hem med becka & sov ist! jag är sååå duktig^^

Släkten på min mammas sida kommer om typ 2 & ½ timme & grattar mej & mamma, så det blir tårta & massa present öppning & förhoppningsvis påfyllning i plånboken idag:D me like!

måste ta & snygga till mej nu tror jag lr nej de är ju långt kvar tills dom kommer,
 så jag sitter nog här & tar hand om min lilla Blogg-bebis ist:D

                                                          

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0