Inte så mkt High Five idag inte...

usch fy blä vilken jävla dag!
allt har gått åt helvete!
stressade som en tok, byte kläder tusen gånger, han inte sminka mej, plattade håret i tre år, cyklade till bussen i duggregn utan paraflax som gjorde att mitt hår gick från spikrakt till världens fluff/lockigt burr som inte var snyggt nånstans!
på bussen såg Nilljus direkt att nåt var fel, hon hade rätt, hela jag var ett stort fel! hon satt & frös på bussen & jag svettades som en gris & bestämmer då att bara gå på samhällen & sen åka hem med 11.30 bissen hem, väll i skolan börjar jag frysa ist & vi var bara 7st i från klassen i skolan suck!
så nu sitter jag här med duntäcke & datorn i knät framför tven & fryser & tycker synd om mej sj, såklart
har redan ramlat framlägest när jag skulle plocka upp ett papper från golvet & haft ut hela min godda energidrink på vardagsrumms mattan, klumpigt..

vet inte hur mkt choklad jag tröst ätit idag, N sa att man blir glad choklad, jag säger att det är en bluff..



Kommentarer
Postat av: pernilla

usch då :(

men det är faktiskt sant att det finns ett ämne i choklad osm man blir glad av :D det gäller bara att man äter myyyyyycket ^^ haha

puss korvi och bra att du mår bättre nu :*

2008-10-09 @ 18:33:07
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0