Sunday Morning

You look like me on Sunday

Sitter i morgonrock & har tittat på oändligt många bloggar hela morgonen, så nu är jag super insperirad vill jag lova!
Beckis sitter här brevid & spelar sims 2 på PS2, hon gör typ en grön alien-gubbe ("titta UFO-ägg!")
Mitt internet går så sjukt snabbt just nu så de gäller att passa på att titta runt på alla internets skrymslen!

vet inte vad jag ska göra idag, beta va lite på min To Do-list & så I think, Söndgar = Städ, fix dag! Så är de i min kalender.

Helst av allt skulle jag vilja springa runt med alla mina Bruds & 2hand shoppa as billigt, fika, fota, hoppa i lövhögar & bli glad i hjärtat! men nu så blir de städ ist, men på det komande Höstlovet v.44 då jävlar! då ska jag & Nilljus fota & gå promenader stup i kvarten, lr hur N?

Tänkte att jag skulle tipsa lite om mina favobloggar nån dag, lr de blir nog under flera dagar för jag har så många favoriter^^ hehe Blogg-nörd som jag är, som Henka brukar påpeka, han tycker att jag bara har koll på H&M & bloggar, sant, hehe

Nej nu ska jag börja röja lite, men men vet ju aldrig, de kommer nog upp ett inlägg om några minuter iaf! måste ju passa på när mitt internet är på min sida!


Bild: Sthlm, Gröna Lund summer08

Kärlek så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0