Love Angel Music Baby

Lyssnar på Gwen & äter rostad majs.
har börjat spela hennes skivor 24/7 igen, gud hur bra är hon inte? kan inte fatta att man kan vara en sån duktig låtsrivare som hon är! Ni måste ladda ner hennes album lr nej köp dom billigt på cdon lr nåt its, för cd:erna är så sjkut snygga, massa snygga bilder & så är det texterna i häftet! När jag lärt mej hur man lägger upp videos från youtube så ska ni få höra mina favoriter direkt på bloggen, men så länge kan jag ju dela med mej av vad mina favisar heter så får ni youtuba dom sj!

Love.Angel.Music.Baby:
-Hollaback girl
-Cool
-The real thing (slow version)

The sweet Escape:
-Early Winter
-4 in the morning
-Wonderful life




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0