'Cause she walk like a boss

Jävla väder!
& de är nån jävel som stökat ner mitt rum.. igen!
oj de måste nog vara jag hehe^^
jaa fattar att jag kan ha så mkt grejer som kan hamna på fel plats huxflux!
men ni känner ju mej, för lat för att lyfta ett finger, iaf  inte just nu, de är mkt roligare & mysigare att sitta på msn & babbla skit!

har vart i stan i dag med familjen min & söndags-fyndat på Rusta & Öb hehe:P
köpte 6st muggar på rusta för en liten fema st, två svarta, två mörk grå & två ljus grå!
dom har sjukt snygga muggar där, skulle kunna köpa alla om jag hade nånstans att ställa allt!
men 6 koppar får jag iaf plats med i flytta-hemifrån-lådan!
så nu är jag ett snepp mer redo att flytta:D
facethree hoppas de blir som vi alltid velat!

släkten min var ju har igår så jag fick mer pengar & ett par silver örhängen & en esprit kort kofta av min snälla moster:D
koftan var skit bra, har letat efter en sån, min moster kan mej utan & innan!
ska ta kort på gerjerna så ni får se sen!

men usch vad de regnar hoppas de inte regnar imorn bitti när jag ska cykla ner till bussen"/
Nilljus jag måste snacka med dej, med säll oxå btw, jag får hoppa emellan er imorn på bussen eheh!

Q är så söt, crush, men jag får inte luras, jag blir ju typ in löv så fort nån är snäll mot mej, snacka om bekreftelse behov!
& så lätt kan de ju inte gå, inte den här gången! men men.

Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0