Höstlovs planering

Höstlovet är bara en vecka bort, skönt säger jag!
jag började tom räkna ner till höstlovet samma dag sommarlovet slutade & då var de 9 veckor kvar & jag fick panik över att det typ var "ett helt sommarlov kvar till Höstlovet" (i veckor alltså) men nu, fux flux så är de bara 1 vecka kavr & dom har 8 veckorna har gått så in åt helvet snabbt! helt sjuk!

Iaf har redan en hel del inplanerat innan & på Höstlovet & de värkar som att de kommer bli ett jävligt skoj höstlov & de gillas!

V.43
Fre: 1 års middag på Hyttan
Lör: Fest hos Tess
Sön: Åka till mormor?

V.44 Höstlov
Mån: Är hos mormor i trosa?
Tis: Åka hem från mormor?
ons: ?
Tors: Halooween fest på Birgers
Fre: Nilljus Middag?
Lör: Henkes 18 års fest
Sön: ?

Ska kanske åka till Trosa & mormor & morfar, men de är inte bestämt ännu min mor är ju så jävla seg!
men jag hoppas vi kommer iväg iaf, jag & mormor ska rensa hennes vind på alla skor & kläder hon har där,
som en 2hands butik fast på vinden, me like a lot:D
sen ska vi kanske allesamans (lilla familjen mfl mfl) åka till Oxelösunds badhus nån dag oxå, men de är oxå flytande så länge.
ska försöka kläma in träff & mys med Facethree oxå & en fika med Tönt oxå kanske?
måste oxå plugga oxå & vila upp mej, men de ligger längst ner på min "att göra"-lista, är de lov så är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0