Är i skolan & döööör!

Gasch har UF de är så sjukt tråkigt & vi har inte nåt att göra i mitt & Josses företag (Elbermo UF) heller! har 35min kvar av den här bajs lektionen! jag kommer dö när som helst!
efter att detta är slut så har vi lunch & sen Hantverk, har inte haft hantverk på 2 veckor pga inställt så de ska bli skönt att träffa richard & sy lite grana iegn!

Idag är de en låsa-in-sina-nycklar-i-skåpet-dag! haha både Josse & Eve har låst in sina nycklar så att vaktis var tvungen att komma med stora tågen & knipsa upp låsen tihi^^

usch idag när jag äntligen kommer hem ska jag bara blogga & städa, blogga & städa! i promise! fast jag är ju lite dålig på att göra det jag ska så vi får se hur de blir med de där!

vet ni? jag har tappat slitklacken på min ena sko:( blä nu måste jag klacka om dom, surt!
men när tappade jag den då?? har inge minne va de iaf! så nu är massa löst "skin" (tyg alltså) som jag går på & halkar på hela tiden, har redan vart på väg att ramla 3ggr, pinsmant! har just nu haft rundvisning i klassrumet & vissat min klackar för alla i klassen, haha, snacka om behov av uppmärksamhet:P

Jga har massa fina bilder sparade på skolndatorerna najs najs!
nee blä!!! nu dör jag!



Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0