Om du ändå kunnde vara min, kära, älskade, underbara Björn<3

Yes, yes i Igår (1 oktober) så drog vi ju till Sthlm för kolla på älskade Björn, & även på Måns Möller, Özz & Soran som oxå var med på denna stand-up turen men mest skulle vi ju kolla på Björn såklart^^
Min lilla handledare på H&M, Anna var så söt så jag blev ledig hela dan igår ist för att jobba några timmar på morgonen, jag har börkjat bli sjuk förstår ni så hon tyckte jag skulle krya på mej tills på kvällen, Tack Anna:D
så jag tog sovmorgon & laddade ordentligt & åkte in till stan inte förns kl 12.50 tummen upp!
köpte min biljet till swebussen & väntade på dom andra som skulle gå från Tessin till pressbyrån, juste, det regnade som in i helvete den här dan! typiskt, våran vanliga otur liksom, så när "The Gang" äntligen kom fram så var dom sådär snyggt genom blöta hehe^^
vi hoppade på bussen & började vårat äventyr mot sthlm & Björn!
jag & säll satt & snackade & fnittar hela vägen medans dom andra sov/lyssande på musik!
Väll frame så tittade vi på i lite butiker, hann bara två (Monki & Weekday, dom viktigast^^) för Amanda var så hungrig så vi drog till Kungshallen för att käka, åt massa god mat & sen blev klockan tunnelbana dax, fan vad jag älskar att åka tunnelsbana:D lukten, känslan, allt folk!
jaa så vi åkte till nånstans så vi kom till Intiman, gick in & sen så väntade vi lite & sen blev det insläpp, jag & Isabell satt på i mitten på 7 raden , sjukt bra platser, dom andra satt längre bak, två & två!
Sen blev de dax, det började! & helt plötsligt stog han där våran Björn! livslevande! fyy fan vaa ja skrek!!!
jag bara satt & stirrade på honom & sket i att lyssan på dom andra för ett tag!
FY FAN DET VAR HELT JÄVLA UNDERBART, FY FAN VAD JAG GARVA!! hade fan ont i käkarna sen efter att skrattat i 2h i sträck!
men lika plötsligt som det börja, tog det slut, blä:(:(
säll var helt förstörd över att det var slut! & vi ville aldrig gå där i från så vi segade oss som fan!
nu var det 2h kvar tills det var dax att ta tåget hem så vi satte oss på centralen & fikade & drog alla skämt om & om & om & om igen & skrattade så vi fick ont i magen!
klockan gick & tåget kom, myste & gjorde solfjädrar av papper på tåget hem & försökte förklara för Säll skämtet "spöket" som hon inte fatta, tror fan hon inte fattar ni heller:P
kom till Nyköping sa hejdå & sen åkte jag med pappa:D

Tack för världens bästa dag:D
Amanda, Céline, Frida, Isabell, Martina, Rasmus

,
För att titta på fler bilder, besök min bdb:
http://Mejermo.bilddagboken.se

ska ta & göra ungspannkaka till mej nu!
syns på Hyttan!

kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0