Krångel Krångel!

Varför krånglar blogg.se just idag när jag har massa bilder & annat som jag vill dela med mej av + att jag har haft massa tid att sitta vid datorn idag! typiskt...
jaja de jag har gjort ikväll iaf ser ni på bilden, drukit te, ätit nån as god choklad-klutt från öb & sytt!
äntligen kom jag till skott & sydde in ett par gammla byxor från Ullared som var precis raka & fula men nu är stuprör & snygga! as snygg tvätt & fickor är de på dom här jeansen, ni får se dom imorn i Dagens, hade tänkt ha dom i skolan imorn!

men va fan!!!!!! de går inte att ladda upp bilder nu heller! ja blir galen på blogg.se!!! hata hata hata!!!
usch nu går jag o lägger mej & hoppas på att de funkar imorn annasr blir jävligt piss!!!!


Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0