Hinner inte skriva de jag behöver skriva!

finns tusen grejer jag vill dela med mej av mej just nu har jag inte tid, inte idag, men imorn då jävlar!
håller på att göra ungspannkaka & ska snart dra till Hyttan, känns som om jag inte sett Lilla Familjen på flera år!
så ikväll blir de mosattsen till förra helgens fredag, lugnt.
är sjukt trött så de blir väll tidigt i säng, bara för att jag sa så kommer ja väll lägga mej imorn bitti lr nåt:P
hehe
jaa tror att de poppat upp en ny pojke i mitt huvud oxå, & dom andra två vet jag inte vad jag känner längre"/
gasch mitt huvud är en ända stor snöstorm fan! blir tokig, men jaa ska ta & snacka med min ena rådgivare ikväll, Nilljus
så kanske vi kommer fram till nå smart^^

nej nu ska becka tydligen ha datorn, suck! syskon..

Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0