And there's so many things that I want you to know

Vilken seg helg!
har vart helt slut & inte kunnat röra mej knappt under denna helg!

I fredags så sov Maja hos mej, vi var på hyttan, såg idol & sjung singstar. Drog sen ut på byn med Lilla Familjen mfl
vi gick runt, lekte vid dagis & klättrade upp på alla brandstegar på gula skolan, drack vin & jag sj en halv öl, hade ont i huvudet & var inte sugen"/
Alla var skit trötta så vi drog hem tidigt, vid ca halv 1 var jag & maja hemma hos mej, vi åt korvbröd & sen somnade vi sött.

igår, lördag, så låg jag mest med datorn i knät & slappade, tittade på "Forrest Gump" & åt chips & kollade på Beck med familjen min på kvällen

Idag så händer det nog inte så mkt heller, jag är skit seg idag oxå se de blir nog film & dator hela dan idag oxå.
Är just nu ensam hemma, dom andra jobbar & är i stan så jag spelar East Fm på högsta volym & passar på att sitta vid datorn så länge jag vill^^

Hoppas ni har haft en mer kreativ helg än vad jag har haft!

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0