20 oktober- Sitter på lektion, UF

sitter på UF lektionen igen...suck! nu är Josse, min lilla champintjon (kompantion) sjuk så jag har mass & göra men jag fattar ingenting & de är så tråkigt så tråkigt.
just nu har vi rast & jag sitter & kollar bloggar & tittar igenom vad jag har för bilder i min mapp här, bilderna kan delas upp i 5 kategorier:  teckande bilder så som på Alice i underlandet, skit snygga modell-bilder, bilder på Marliyn Monroe´& Jeams Dean, bilder på blommor(?) & självklart massa bilder på PARIS (har jag sakt att säll ska åka ditt med sin franska-grupp? Avis.se!!!)
happ, nu har jag kollat på alla bilder. nu då? usch UF är så jävla piss bläigt!
jaha nu börjar vi igen blääää!


Bild: skulderblad från min lilla bildmapp

Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0