Ryan Sheckler

Ojoj, tittar på 'Life of Ryan' på MTV. & han de handlar om Ryan Sheckler är så sjukt HET! & han är professionell skejtare, hur ballt är inte de? Hans jobb är lixsom att skejta. När han var 13 år blev han en av världens yngsta professionella skatebordåkaren! Ryan är 89, alltså 19 år just nu (perfekt^^)
Han surfar oxå & hans mamma är jätte trevlig. Ryan har även en stor tatuering över skulderbladen där de står Sheckler.
Just nu i serien så gjorde han slut med sin flickvän så Becka & jag sitter & skricker 'Jag finns här'- 'Ta mej!!!'
Vi har alltid samma killsmak, tyvärr ibland^^
Nämnde jag att han surfra & skejtar? ehh, ja de hade jag visst, men ni vet ju hur svag jag är för surf & skate- dudes ju!:P
ojoj he is the perfect man, lr jaa en av dom iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0