Tacokväll hos Nilljus

Jag måste berätta om den himla trevliga Tacos-middagen vi hade hos Nilljus i fredags!
Ojoj snacka om kramp i magen efter allt skratta det blev den kvällen, jag skrattar bara jag tänker på allt knasigt vi gjorde^^
vi lekte massa kansiga lekar som klänype-leken, bildbock & vi fick även små uppdrag & roller vi skulle va under kvällen av Majsen & Tessi.
Vi var en trevlig liten röra av massa sköna frön;
Adam, Tess, Maja, Jenny, Nilljus, Tilda, Anna, Jimmi, Lille, Snahr & såklart lilla jag:D

Här är ett lite smakprov på allt knas vi gjorde, ska försöka att stav rätt smatidigt som jag garvar ihjäl mej när jag skriver detta:
- Adam var Robert Gustavsson & härmade alla som Robert härmat i sina dar, roligaste var när han var Tony Irving "Theresia du måste tänka på dina höftröelser" & "ka-ta-stroof!" & när han var Jonas Gardell " jag måste bara säga en sak: myyy goooood!" haha
- När Maja hade allsång & vi stog i ring & sjung "här kommer alla känslorna" Gessle hade nog vart stolt.
- Jag sprang & satte mej i garderoben hela tiden & sen kom även Anna & gjorde mej sällskap haha jag fick en sko i rumpan:( ^^
- När vi lekte bilnbock & Adam var & jag kastade konfetti på honom & han sa "sluta kasta chips Tess" ^^
- Jimmi kom in efter att följt Jenny hem, med imma på glasögonen & med ölen typ fastfrusen i handen!
- & när han berättade för Maja om suket-incedenten & sa fel hela tiden så jag fick rätta.
- Anna & jag sa VA?? samtidigt som på film & vi både trodde att Nilljus hade sakt nåt om Chokladbollar men hon hade sakt att Snahr & Lille skulle komma snart, knäppt!
- På natten när Jimmi kom smygande & skulle hämta sina grejer men väkte oss iaf för han trampade i popcorn skålen.
-  Jag hamnde i "Polisförhör" anklagades för att vara typ hora lr nåt, blev dömd oxå:P
- Adam förklarde Sipderman & Piraten för oss xD
- De blev många kärleks förklaringar oxå, Maja berättade om sin till Snigel & Tess om sin till 69:an
-  Vi dansade as fiint oxå till Spiec Girls & Lejonkungen
- Jimmi gjorde så de blev översvämning i kökte med hjälp av sodastremen xD
- & gick även över en bil hem från Jenny xD

Ojoj nu kommer jag inte på nåt mer & har alldelses för ont i magen så nu slutra jag haha xD
Bästa Kvällen ever!
Massa fula bilder kommer snart oxå!


Kommentarer
Postat av: Andie

Hahah, fredagen var bäst på läänge!!! <33

2008-11-23 @ 17:59:41
URL: http://anapekkanen.blogg.se/
Postat av: priiiilllan

åååh, jag skrattar ihjäl mig! :D :D

så himla bäst

puss på den kvällen, helt klart



<3<3<3<3<3<3<3

2008-11-23 @ 19:09:40
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0