Droger, Hjärtan, Huvudvärk & Pengar!

Inventeringen gick bara bra igår. Vi var klara en timme tidigare än beräcknat, tummen upp!
så jag kom hem halv 10 ist för halv 11!
tyckte faktikt de var roligt haha nu kommer alla att skjuta mej för att jag tycker de:P

Men sjukt trött är jag idag, höll på att somna i h&ms soffor på lunchen & just nu har jag typ huvudvärk:/
men men fick ju pengar för igår kväll så de är smällar man får ta!

sitter & myser i mina nya långkalsonger med rosa hjärtan på & min "sex, drugs and rock n roll" - tröja jag fick av Snahr i födelsedags present myyyys!

skola & prov imorn & jag som inte ens börjat plugga till provet :S jaja jag orkar faktiskt inet alls just nu!

ska ta & sova nu, men förs ska jag fixa lite inlägg!

såhär ser jag ut, + duntoffler^^


natti natti & Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0