Resume Höstlovet08

Heeej!
jag vet jag vet, har inte bloggta på en hel vecka men är det Höstlov så är de! har haft jävligt skoj denna vecka så det har blivit tunt med uppdateringar! Men idag är det söndag (bläääää!!) & imorn är de skola igen (mer bläää!!) så då blir det massa(?) inlägga som vanligt:D usch lovet gick som alltid jävligt fort & jag vill inte alls inte på några villkor alls gå till skolan igen imorn"/ fast jag saknar ju klassen så de är väl det ända posetiva med att börja skolan igen! blä jag ska ju gå upp kl6 imorn igen! hela lovet har jag gått upp vid lunch, jobbig omställning vill jag lova!
men här kommer en resume av mitt Höstlov08, & några dagar innan! enjoy!

V.43
Fredag:
1 års middag på Hyttan. Åt tacos, myste med pojkarna (jag var ensam tjej ett tag) hade frågesport & jag fick biobiljet fast att jag inte vann för att Jocke var så söt & gav bort sitt andra pris:D Jag, Lille & snahr gick sen hem till Nilljus för att våldgästa henne eftersom hon hade tjejkväll med några brudar i hennes klass.
Fick träffa Jessie & Tönt igen som jag inte sett på evigheter, myyyys!
Pojkarna följde sen mej ända hem :)

Lördag: Fest hos Tess, himla lyckad & roliga, har tusen roliag kort där ifrån jag bara garvar när jag ser dom ahah!
Bara massa trevliga människor där & Jag var super tjusig i hatt & allt!  Trevliga telefon samtal bjöd kvällen även på(A)
Nilljus hade jordbävning & var jätte söt, jag hade sönder mina strumpbyxor som blev till ett ända stort fiksenäts-trassel men väldigt snyggt ändå vill jag lova^^ Sprang även in i ett skåp & fick massa blåmärken & nästan bröt tån:(
skyller på min kära vän Herr Alkohål! Vi åkte hem vid typ tolv, fast då var ju klockan egentligen 11 eftersom att sommartiden tog slut:( 
Lätt en av dom bästa kvällarna so far, tummen upp!

Söndag: Vakande upp hos Julia & humöret var faktiskt på topp! Vi bestämade oss för att dra med Becka & Säll på bio, så kl4 så kolllade vi på High School Musikal 3! Åhhh världens bästa film!  Jag & säll grät floder!! buhuuu!!!
Efter åt vi på Rhodos, åkte hem till Näve lämnade hem Becka & jag & Jull drog hem till Säll, där vi åt massa mumsig frukt, nyttiga klubben! Kvällen avslutades hos Jull där vi sov över & jag somnade efter jag sett SATC-filmen.

HöstLov08 v.44
Måndag: Jag, Jull Säll drog in till stan köpte lite grejer till Halloween-festen, fikade, åt donken, hyrde peruker till dom & så.

Tisadag: Åkte till Badhuset i Oxelösund med Martin, Nilljus, Lille, Fredde & Freddes brud, Emma! Badade myste, simmade längder, fick vatten i örat, skrattade ihjäl mej, bastade, tog slut på hela oxelösunds varm vatten^^
åkte till Nyk åt på Citygrillen & sen hem.
kvällen blev det film hos Nilljus, men jag somnade & snarkade oxå tydligen enligt lille^^

Onsdag: Slappade hela dan. På eftermiddagen drog jag hem till Jull, där hon jag & säll pyssladde & gjorde glorios till våra Dödsänglar outfits vi skulle ha på Halloween-festen. Myste, drack te såg på " A cinderella story" åkte sen hem till mej!

Torsdag: Halloweenfest på Birgers: Drog till stan vid kl5. Åt på Olympia med Jull, drog hem till henne, började fixa oss lite smått, typ målade naglarna & så. Badade gjorde vi oxå båda två i samma badkar med massa skum, trångt men mysigt! Säll kom hem till oss sen, hon hade Jobbat. Vi Gjorde oss i ordning & jag kände mej as snygg:D När vi väll var klara så drog vi hem till Amanda för förfest. Usch de regnade på vägen ditt & vårt platta hår blev lockigt, sminket rann & mina super sexiga stay-ups färgade av oss så jag fick svarta rinningar på benen:( men det syndes som tur var.
Var hos amanda nån timme med alla brudar & boys. Drog sen vidare till Birgers där vi stog ute i kö i typ 3år! suck! men jävligt kul hade vi i kön iaf^^
väll inte skakde vi rumpa, träffade massa sköna & efterlängtade människor:D Drog hem vid halv1, det var så himla mkt folk så man var helt svettig & trött, & jag var fett förbannad på vägen eftersom att massa dumma fjortisar bara ska ta det som 'mitt' :( jaja vi satt uppe ett tag när vi kom hem & åt lite, somnde sen ganska snabbt!

Fredag: Vaknade tidigt, vi åt frukost på stan, Birgers, myyyys! vi gick på stan hela förmiddagen, jag köpte lite smått, jag åkte hem vid 3, kom hem myste sj med massa ljus.
På kvällen drog jag hem till Nilljus sen vidare på förfest hos Jenny där även Richard & Tilda var. Richard döpte om mej till Asmeralda^^ stack sen till Brukslokalen där pojkarna (Diplåm) spelade, men jag mådde skit psykiskt så jag orkade inte va mitt riktiga jag, låste in mej stund vis på tolatten för att jag inte orkade med allt:/
drog därför hem tidigt vid 11, hade tröst samtal med Jimmi innan jag cyklade hem, dikten här under är från den natten"/"/

Lördag: Mådde lite bättre denna dag, var i stan, storhandlade med Becka & Pappa. Pappa köpte en 80-tals skiva till mej:D vi var även vid graven & satte ljus.
På kvällen blev det skräkis hos Nilljus med alla pojkar. mysss! åkte sen hem & fy fan vad kallt det var usch!! :S

Söndag: Satt i morgonrock hela dan, gick på promenade i hela skeppsvik & sjöskogen på kvällen med Nilljus & Anna.
super mysigt & vi dikuerade våra kärleksproblem & kom fram till att vi har typ samma problem!
Världens mysigaset promenad med er tjejer :*

Bilder från detta lov kommer nog imorn för just nu cpar mitt internet så jävligt:S

Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0