Ingen Isprinsessa här inte!

Det sket sej med att gå till skolan idag.
Ville faktiskt gå, hade duschat, sminkat mej, valt kläder (blev jävligt nöjd för en gång skull!), ätit frukost & satt på mej alla ytterkläder. Men sen när jag tar ut cykeln ur cykelförådet & går ut på vägen, vad känner jag under mina fötter då?
Jo, Jävla blank is! hela vägen är en isbana! Jävla skit, de går ju fan inte & cykla på de där, aldrig! Jag tänker inte riskera att bryta alla mina ben bara för att åka till skolan & inte han ja gå heller, de tar ca 20 att gå & de var 10min kvar till bussen skulle gå!
Så de var bara att springa in igen, stampa med fötterna i golvet & skrika till mamma att jag hatar skeppsvik!
Berättar läget för henne & hon tycker de är skit dåligt att dom inte sandat & jag kunde inte hålla med mer!
Blir så jävla sur & tänker att de inte är någon ide att gå till skolan överhuvudtaget nu när dan börjat så här jävla illa!
så jag sjukanmäler mej, slänger av mej mina kläder & somnar om!

Fan, jag som för en gångs skull ville till skolan, ville skriva de där Samhälls provet (som jag nu missade, Bitte kommer döda mej) & mest av allt ville jag åka med bussen & träffa alla små Älsklingar! Mest av allt ville jag snacka skit med Nilljus & prata om hur kul vi kommer ha de på imorn!
Men nej, vädergudarna tyckte att jag skulle va hemma idag, jaha.
Har mest gått runt i morgonrock hela dan & klippt & klistrat, sett Beverly Hills såklart & målat naglarna, typ de.
Både Mamma & Becka var hemma idag oxå, Mamma ledig & Becka sjuk, snorig & hostig. Så just nu sitter jag i ett hav av små vita snorpapper i lilla vardagsrummet, mysigt! Snacka om jag oxå kommer bli snorig vilken minut som helst^^

Imorn är de äntligen fredag, denna vecka har ju inte vart så jobbig eftersom att jag bara vart hemma & sjuk hehe. känner mej uppvilad nu iaf, de lär ju behövas för vi kommer väl vara uppe hela natten imorn tihi^^
jag längtar så jag håller på gå ihjäl!

Kärlek så länge ♥

Kommentarer
Postat av: pernilla

och jag saknade dig på bussen ju! <33

vi får pjata maaassor i morgon istället :D

2008-11-20 @ 23:10:41
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0