Strumpbyxs-kampen!

Hur kommer det sej att alla mina älskade svarta strumpbyxor & leggings ger upp, går sönder & skiter i mina tunna blecka ben samtidigt? har dom nån jävla pakt? jag bara undrar!
mina bästa strumpbyxor som är så där snyggt glansiga & mellan tjocka & som jag haft i min ägo i evigheter gick sönder i lördags & hålet bara tuggar sig vidare & kommer nog inte bli mätt & belåten förns de inte finns några strumpbyxor kvar alls! suck:(
& sen idag så gick mina älskade leggings som är lika sköna som skönaste långkalsonger som nästan man kan ha som byxor om man vill, sönder i grenen, jaa okey jag har lagat dom tusen gånger & dom är skit tunna & slitna men ändå?? dom är ju mina favisar! men nu är de lilla hålet blivit till massa STORA hål helt plötsligt:O jaha tack hygligt!

dom gör säkert så bara för att få på mej jeans, men hallå de funkar inte, jag är ingen jeans tjej-nånstans!
folk blir ju chokade när jag har jeans ju! nepp jeans är inte min grej punkt slut! får väl ta ett av mina 362par färgade strumpbyxor imorn då men då blir allt, ja kanske lite roliagre, men lite krångligare för resten av min garderob..
hmmm?? svår nöt att kläcka!
får sova på saken, & de ska jag göra nu!

Sleep tight and don't let the bed bugs bite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0