ork vart tog du vägen?



Hej mina vänner
har inte bloggat på en hel vecka tror jag att de är, kanske längre.
har inte haft ork lr lust & då är de ingen ide att klämma fram halv dana inlägg
bara för saken skull.

Just nu mår jag inte hundra, är helt slut sjukt slö i kroppen, min ork är puts veck!
de är nåt i kroppen som spökar, ont i magen har jag oxå typ som jag hade i sommras
när jag bodde på akuten i 25h, usch usch, måste jag tillägga att jag mår illa oxå?

pust, pust, hoppas att de inte blir noge H&M imorn, jag kommer aldrig palla de!


jaja nu ska jag sätta på mej mys.uniformen & dricka mitt te & kolla lite på

fotbolls galan (!) seee ya!


ps. Gullig gris va?^^ snot av moderniteter (höger länk spalt)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0