Chokladpudding

Florsockret blev sen senare till stora stora flingor som nu har blivit ett 2cm djupt täcke på allas gräsmattor i Näve & Nyk.
När Becka kom hem förut gjorde vi chokladpudding med vipsgrädde mumms! & jag drack även varm choklad med MASSA grädda, ännu mera mumms^^
Så imorn till frukost ska jag dricka ännu en kopp choklad med grädda, för att på ricktigt ladda batteriera, nu när jag vart/är sjuk. Min mage spökar fortfarande, de låter & bubblar & är helt uppsväld & jag vet inte vad, inte allls trevligt!
Men de får ju bli skolan imorn ändå bara 2 dagar kvar sen Fredag, man tackar!

Nej nu ska jag köra ännu mer Guitar Hero med beckis, jag kör tyvärr fortfarande på easy men de går framåt iaf, så snart är de dax för medium, I hope!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0