Julhelgen 08

Ojoj heeeej :D
sloooooppp sa de & så var Julen förbi för de här året! Hjälp va fooort de gick! :O jag han ju knappt märka att de var höst innan julen kom, men de blir ju så när man blir äldre, tiden går fortare & fortare (oj nu kändes de som att jag var typ 55+ lr nåt^^)
Men jag hoppas att ni mina små frön har haft en bra jul iaf, för de har jag faktiskt haft!
Jag trodde den här julen skulle suga som alla andra jular, men tänk. bara för att jag trodde den skulle bli dålig så blev den bra ist! Goood!

Här kommer min Jul i en liten sammanfattning:
 
Julafton 24/12 - Morgonen började med bråk & jag satt stum & tänkte att den här Julen kmr gå åt helvete den oxå. Men de blev bra sen. Jag började med min efterätt, en chokladpaj, höll på få frysskader när jag skulle bära pajskalet från våran grymt iskalla frys, stog & gnuggade händer i 3 kvart efter! Medans den stog i ungen tog Becka massa god jul-kort på mej vid granen, de gick åt helvete för de blev bara massa suddiga bilder där jag as garvar haha! men de blev väl typ 2st som var okey att visa för allmenheten. Vi åt julmiddag såklart & jag åt säkert 56st köttbullar sj, kl 3 var de Kalle jag garvar fan fortfarande lika mkt till Ferdinand & dom där sjukt fula matadorerna & briliärerna lr vad dom heter & till "honom ska vi ha!!" & åhhh de är så sjukt kul i Lady & Luffsen när han kocken säger "Mamma mia, hundar börjar tala mat!" haha xD
Jag kmr nog alltid garva åt de:P Men hurrni hur jävla boring börjar inte Piff & Puff grejen bli? När dom fäljer med Musses gran hem & Pluto får spel? Usch usch den är inte kul längre tycker jag! Anyhow, efter Kalle sa Pappa till mej att sätta på mej lite varmare på benen, ja ba ehh jaha? Men jag gjorde som jag blev tillsagd (för en gångs skull) & de visade sej att jag & Becka skulle ut & leta ledtrådar i trädgården & vi sprang runt där i snön (!!!!!!!! de blev en vit jul :D :D) & sen när vi kom fram til skatten så var de: Guitar Hero World Tour!!!!!! Wiiiiiii :D Sedan blev de mer paket öppning inomhus & godis & att testa Singstar ABBA som jag oxå fick. På kvällen såg vi Mamma mia, som Mor hade fått i Julklapp & sen blev de natti natti.


Juldagen 25/12 - Denna dag åkte vi till tjocka släkten på Mammas sida i Trosa hem till min knasiga Moster! De blev ännu mer Julmat & paket öppning! Fick bara massa pengar men de är ju bra de med! Mysigt att träffa släkten igen & alla kusiner! Leket med min lilla favo kusse Filippa, vi lekte med pärlor & Barbies & så målade vi i hennes nya målarbok hehe! Lippa visade mej oxå alla hennes nya Julklappar med Hello Kitty på, fan va avis jag var! Den där söt ungen har ju Kitty på allt! Jag sa att jag hade fått en Kitty vattenflaska i julklapp, jaa då sa hon att hon hade två st!! Åhh typiskt^^
"Shoppade" lite i Mosters garderob, åt massa julgodis, garvade åt mormor så jag höll på att ramla av stolen & fick kramp i revbenen xD & sen åkte vi hem!

Annandag jul 26/12 - Var på kvällen hemma hos Anna & Magnus, kompisar till familjen, på födelsedags middag. Anna fyllde 39 denna dag! Käkade paj med allesammans, vi var ganska många runt deras lilla köksbord så de blev lite flygplans varning när vi försökte äta^^ Alla barn & "barn" kollade sen på Strul, hur kul är inte den filmen? "Blir de nå andra vers lr?" xD Efter blev de ett Parlamentet avsnitt med Björn<3 såklart(a) Joje & jag satt med stora leenden under hela avsnitet så vi fick ont i kinderna haha jag var även tvungen att skryta om att jag hade sätt Björn på rikigt oxå^^
Sedan blev de en ny film & efter filmen så bubblade jag med Ullis i köket, vi garvade åt massa foton, tog massa nya galna kort & planerde nyår, ska förfesta hos Ullis & Per innan & så ska vi ha nå paket tävling lr så! Vi drog hem vid runt 12!

De där mina små barn var min Julhelg 08!
neej nu ska jag äta resterna från vårat julbord idag igen^^

Kärlek♥

Kommentarer
Postat av: tovi

nemen, vilka söta strumpbyxor :D

puss och god fortsättning :*

2008-12-27 @ 17:38:51
URL: http://silentfilms.blogg.se/
Postat av: anonym

åh, det låter som en mega mysig julhelg vännen :)

<3

2008-12-28 @ 22:17:07
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0