you asked me how to kill your headache, use a gun!

men oj då! ingen uppdatering på ett tag nu heller!
har inte känt för de, så då är de onödigt att skriva någe halvdant.
Men nu är jag här!
& idag är de lördag & lucia & jag sitter i långkalsonger, tittar på The Hills & äter pirog, som vanligt alltså^^

Hade ju tänkt lägga upp massa bilder från Henkes Fest i bruks men alla har ju redan sett (& förstört dom!) på min bdb så då skiter jag att & lägga upp dubbelt. Men kan ju meddela att festen spårade ut iaf & polisen kom, så vi städade lite & drog hem till Nilljus & "kollade" på film & retade Kim för han var lite pömsig^^
Men jag kan ju bjuda på en bild på dom snygga svamparna jag ritade på alla, jag & Nilljus tog intrände förstår ni, visa var även VIP men jag var absolut ballast, jag var VIP VIP! hahaha xD
Ni kan ju även kolla på denna här trevliga lilla filmen från festen oxå, de är jag som sitter i högra hörnet i svart/rött, helt ovetande om att jag blir filmad:P

Min hand:


jaja var Nilljus igår & bakade pepparkakor med massa trevliga frön, bilder kmr på måndag & då jag får bilderna av Nilljus. & ikväll blir de myys hos Julia, vi får se vad vi hittar på! Vi är egentligen bjudna på fest hos Elias i Stigtomta, men vi har ingen skjus & de går dåliga bussar & vi kunde inte sova över, så vi får väl ha en egen fest ist^^

Adios♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0