Well I could be the tired joker

Ingen uppdatering på sen i måndags :O usch fu skäms på mej! Har haft mkt att göra så jag har inte hunnit med bloggen alls tråååkigt! :( men så är de när man har massa samhälls frågor som skulle vart inlämnat igår!

Men jag hann med alla frågor & nu är dom inlämnade & klara :D Jippi! flera år tog de att blir klar, tro mej!


Sitter just nu i morgonrock, går dagens make up & gammalt dust it i håret så jag ser ut som bröderna fluff, jävligt sexigt!

har huvudvärk oxå.. usch usch "/ Var på fest igår här i Näve i Bruks, så jag är lite sliten. kan beräta lite mer sen & även lägga upp massa sjuka bilder ^^

men jag tänkte börja med att lägga bilder från förra helgen när vi var på Öppet Hus i Norppan!

Adios så länge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0