hata. hata. hata. hata.


heeej
my name is martina and im FUCKING PISSST!!
på vad då undrar ni då??
joo de ska jag tala om för er!
På att de är nyår om 2 små fjutiga dagar & idag så skulle jag åka till Linköping & ikanohuset för att köpa en super snygg nyårs kläning
men nej nej, martina har ju alltid & åter alltid sån jävla otur så självklart HITTADE JAG INGEN!!
åhh jag leatde i varje liten skit butik dom hade i hela ikanohuset, men nej nej!
antingen så var den för lååånga (kan inte folk fatta att jag inte vill ha "tant längd" på mina kläningar? jag vill att dom ska sluta på mitten av låret!) lr så var den sådär sjukt snygg i ryggen, men då är jag tvungen att 1. antingen inte ha bh under & nej de kommer inte funka, de är nyår, jag kommer dansa som en galning = katastroff! 2. köpa en såndär bh i silicon(jag kan inte stava till de är de bra lr dåligt?) som det inte är nått bakstycke på ni vet? men nej tack jag orkar inte lägga ut pengar på de OXÅ! men de alldra störsat problemet med alla dessa kläningar jag provade var att jag såg ut som en jävla playboy modell lr som Natascha!! (anna du vet hur de känns! ): ) Åhh dumma tuttar försvinn!!
Alltså dom där kläningarna var super fina ( på galgen) men nej nej inte på mej!

Så nu sitter jag här & är så arg så jag håller på att spricka & börjar få smått PANIK!
SHIT SHIT SHIT! Nyår är i övermorn!! aaaa!!

Tänk, bara för att jag redan tänkt ut vad jag ska ha för skor/väska/kofta/strumpbyxor mm, så hittar jag bara inte sista pusselbiten (en klänning, om ni inte fattat de!)
jävligt störigt lr hur?

Tönt om jag inte löser veckans I-lands problem imorn när jag ska in till lilla Nyppan för att försöka hitta en kläning (gode gud gör så att jag hittar en snygg & helst i min strl oxå om de inte är för mkt begärt) så förstår du varför jag inte jag kmr till dej på Nyår & de är inte mitt fel, utan de är kläningen som inte vill bli hittad okey??

Håll tummarna för mej imorn mina frön!

ni kanske undrar om hann jag shoppade något idag mellan alla provrumms-besök & svartet är ja!
ett par lösögonfransar ( ett till par till samlingen) & ett par trosor för 20:-,
dessa små saker inhandlades innan paniken kom ska tillläggas!
men efter att paniken gjort entre så blev de inte ett piss mer inhandlat. suck!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh! Jag vet verkligen hur det känns att vara en Natascha!! Det är fan inte roligt!!! <3<3

2008-12-30 @ 15:24:52
URL: http://anapekkanen.blogg.se/
Postat av: tovi

men du hittade ju en sån fin kjol idag!

vi ses imorgon du tuttlisa

och du kommer vara så fin så fin

puss!

2008-12-30 @ 22:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0