Steg upp på morgonen Innan min dag var riktigt vaken

...Oh vilken härlig dag

kl är 9.46 på min dator & jag är vaken (!) har nog aldrig gått upp såhär tidigt på en lördag friviligt förut, visst har jag gått upp tidigare men då var de av väckarklockan & pga att jag skulle någonstans, men nu vakande jag exakt kl 9 för egen maskin & var sjukt kissnödig, tittade på klockan & fick en chock när den visade kl9! men smög ner, satte mej på altan i solljuset & med datorn en kopp te & några tidningar så himla mysigt! kände att jag inte kunde sova mer har sovit i 10h nu, la mej tidigt igår, var så himla trött, ansträngande att börja skolan minnsan^^ pappa & magus, (kompis till familjen) är på gatan här & snickrar & hjälper en granne me hans hus, becka sov (hon sitter just nu framför mej & hinkar oboy) & mamma jobbar, home alone me beckis alltså:)
de blev ingen film igår så jag la mej tidigt ist, ska hem till lille ikväll me familjen så de blir nog rätt sent i natt ist!
en annan kul grej var att när jag loggar in på msn så var även nilljus inne, vad är oddsen att vi går upp lika tidigt & på samma morgon??:O tihi vi tyckte de var himla skoj iaf:)

ska nog ta mer frukost om de nu går har fortfarande ont i tänderna:(
jaja får väll säga: GOD MORGON oxå:)

Kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0