And you're the reason that I breathe

Ohoj sailors!!

dom senaste dagarna har jag spenderat på det sättet jag älskar mest, med min lilla familj:)
tycker nog mer om att umgås med min lilla nya familj (mina närmsta kompisar) än med min "riktiga" familj fast säg vem som inte gör de?
jaja i tisdags så var jag hos Nilljus, jag grät massa tårar över männsikor som inte förtjänar mina tårar men nu har jag bestämt mej, nu är de nog! jag har kommit till stuppet, fallit & fallit flera gånger om men nu jävlar är jag snart txb på toppen, & de är tack vare er <3 för att göra mej gla igen så dukade nilljus fram ljus på golvet & så satt vi där på kuddar & delade på en pizza & salta pinnar, hon är bra söt min Nilljus:)
dan efter så lekte jag ännu en gång me nilljus men nu var även matilda & jessie med kul kul
hade sönder doris då oxå, men har fått låna dolores så länge till jag köper en ny, så de funkar ganska bra!

igår var vi hos nilljus (igen^^) & myset me hela lilla familjen himla myyys jag älskar ni vi är alla samlad, fast nu är jag ännu mer förvirad över vad mitt hjärta vill, känns som om min hjärna & hjärta inte ricktigt vill sammarbeta, typiskt!

hade även världens skönaste skoldag idag, 3 lektioner & på 2 av dom kolla vi film & på ena hade vi även avslappning (behöver jag tillägga att jag slockan?) sen slutad vi halv 12 :) snacka om bra fredag!

Nilljus är sjuk, feber så får se om hon orkar att kolla en rulle ikväll, lille har match & dom andra skulle festa i think, så får se om de bara blir jag & nillis isf!

under hela dan har 3 namn snurrat i mitt huvud, fan jag tycker de är jobbigt när bara ett namn är där upp & rör till, men nu är 3(!), de är ju nästan 2 för mkt! jaja, väldigt fina namn är de iaf :D får se hur helgen slutar så man kanske kan få strycka några namn, lr vem vet de kanske tillkommer några namn :O nej då blir jag nog galen om de skulle hända:S

ska försöka ta mej i kragen nu & kolla min mail i think!

 A JUST!

Kärlek<3

Kommentarer
Postat av: pernilla

ohoj sailors!



nu kan jag äntligen kommentera dina inlägg :D

jag håller helt klart med, jag tycker nog också mer om att umgås med lilla famliljen än min riktigt famlij.



ni är guld värda allihopa! <3

2008-08-29 @ 21:41:01
URL: http://percie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0