Cause of you I forgot the smart ways to lie

Varm nyponsoppa (då tänkte jag på jimmi som dricker de 24/7)
En rostad macka (jävligt svår äten efter som att jag inte kan bita av, var & spännde t.ställning igår, blä)
En iprem 400g + vatten (jaa jävligt ont hade jag, ja)

En fralla i skolan (7spänn, fick bryta av bitar me fingrarna pga ovan)
En till iprem 400g + klunk cola (tack josse<3)

Pasta Alfredo (frysmat från Findus)
Äppeljuice (finns de någe godare??)
En mina daim-strut (tihi "efterrätt")

1 X.ray, energi-dryck ( min nya favo)
Några bitar godis (sorry syrran!)
Ett pakt nudlar (biff smak)

hmm jaa de är nog allt jag ätit idag, jävligt mkt energi i all den maten men men! ska äta kykling & potatis sallad snart oxå, nam nam :)
lyssnar på gammel bland-skiva just nu, "Absolute music 29" tihi, älskar gammal skiver, de är nog de ända jag lyssnat på hela sommaren, värsta nostalgi-trippen! älskade 90-tal<3

Kakmonstret säger: hejsvej & Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0