Always taking all the spotlight

jaa juste de ja, skulle kanske visa vad lilla jag pryde min smidiga, väll tränade (lr inte) kropp med idag, för jag kände mej så jävla bekväm som om jag hade en mysig pyjams på mej, fast lite snyggare & lite mer passform!
lite anurlunda outfit bild eftersom att man inte ser hela mej men jag tyckte den här bilden är så jävla ball eftersom att halsbandet blir i fokus & skorna blir suddiga! sen är jag ensam hemma så ingen kan ta kort på hela mej,
så, såhär får de bli :)

080829:

Svarta leggings(trasiga, blä) - hm
kjol - avklippt linne från hm
lång linne - snott av julle, gina
svart/vit-randig trekvarts tröja (as mysig) - 2hand (25:-)
halsband me tro, hopp & kärlek - glitter
skor, gula "converse" - new yorker

+ kofta & mammas gammla väska!

fan vad kul de va & skriva vad man hade & var de kom ifrån :D

                                  

Behöver jag säga att jag lyssnar på gammal skivor igen? ;) nu är de hela min hög av "absolute kidz" tihi, länge leve 90-talet! YEAH!

Kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0