| jag | är | inte | rädd | för | mörkret |

_dagen innan lucia. dagen för musikalisk lycka. hoppade jämfota av lycka när sms:et ovan från P&L dök in i min inkorg. den kommande sommarens höjdpunkt blev genast så myckte bättre. lycka. i samma slag kom även nyheten om att nya albumet släpps i april & bär namnet 'jag är inte rädd för mörkret'.
har sedan jag kom hem från jobbet enbart haft kent i mina hörselgångar & med gåshud på armarna. tänk vad detta band ger mig mycket. av allt. tårarna är nära när jag tänker efter & hör dom första tonerna av 'ansgar & evelyne'. blir ännu en gång påmind om hur mycket musik överhuvudtaget betyder för mig. livet är musik & musik är allt.
_även världens bästa Markus Krunegård släppte nyheten i onsdags, om att hans nya album kommer den 28 mars & att nya singeln vid namn 'everybody hurts' släpps den 21 januari & kommer även samma kväll uppträda på P3 guld. ser verkligen framemot den kommande sen-vintern & våren & såklart nästa års upplaga av peace & love, men de har jag ifs gjort sen vi lämnade borlänge i sommras.
_kommer sova så himla bra inatt. så jävla lycklig. (& jävligt trött, så de kommer ju bidra det med till att jag kommer sova gott) lycklig. lycklig. lycklig. ++++++++++++++
¯
/tack vare dig andas jag på nytt/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0