| min | 18:onde | födelsedag | del2 | kvällen | festen |


Mina finaste frön var så här tjusiga min dag till ära. Vi 3 råkade matchade varandra
väldigt fint oxå, svart & vitt för hela slanten, de brukar bli så att vi på något konstigt
oplanerat sätt matchar, fint som snus.


Andie and I nöjt att livets goda


Jag & Nilljus var helt tokiga på dansgolvet, vi dansade tills vi ramalde & så upp igen &
så ramalde vi igen. Vi spelade nästan enbart La Roux, MGMT, "I gotta feeling" & "I know
you won't me" till N stora förtjusning!


Älskar den här bilden på Jimmi & N som ger gärnet på dansgolvet, så jävla klockren!


In i dimman.


Två av mina finaste pojkar, Asr & Lilla S


Nästan hela floken äter mumsig maaaat!


Kissing in the moonlight, Lille & Tess :*


Härligt kaos


Pojkaran skulle självklart brottas ett tag. Nilljus super nöjd över att sitta på grabb-högen!


In action. Armar upp o sträck & bara glada minner.


Lilla S, Nilljus & Jimmi.


Nilljus jonglerade med pajdegen!


Satte lite toalett-papper jag fick av Henke i håret & blev till en french-maid när vi skulle
städa!


Lilla S snodde min jacka som han kanpp fick på sej eller av sej & de är ju inte så
konstigt då är för liten för mig^^


Delar av flocken äter ananas-paj, tom Andie äter min ananas-paj & hon som hatar
ananas.


Efter flera timmar av skratt, paketöppning, mat, dans dans dans & flum så tog vi oss
alla ifrån miig för att ta oss till Näves centrum & våra sängar. Jag & Andie hade allsång på
vägen. Vi sjöng Håkan "California" & Sailor Moon etc tills våra lungor sa nej. Jag
spenderad min natt hemma hos Nilljus med Andie vid min sida. Ett perfekt avslut på en
enormt sjukt bra födelsedag. Tänk om man kunde få fylla år lite oftare. ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Lojs

grymma bilder, grym kväll!?

:D

2009-09-28 @ 18:42:07
Postat av: m@rtina

SVAR: Lojs jaa fy fan helt crazy night! :D bästa födelsedagen !!! :D <333 Miss you bebis!:*

2009-09-28 @ 19:09:11
URL: http://allofmydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0