| min | helg | vecka | 41 / back | to | old | times |


Hey you guys! Har varit lite out in the blue de senaste veckan men jag har varit så jävla orkelös så att de inte varit sant dom senaste veckorna, vet inte vart min energi tagit vägen alls. Men hoppas på att de är på sin vanliga plats denna vecka. Iaf min helg var fullpakad med utflykter & har fått gått upp "tidigt" både lör & sön, shit, inte snällt alls!

Fredag: I fredags hade jag både skolfoto & prov, jag blev fett snygg på skolfotot (i think iaf) & provet gick som smooort! Yeah! MVG ja tack! Efter skolan möte jag upp med Snahr & Lille & sen även Lilla S. Efter att Lille skämt ut mej för hela nyköping slöt även Nilljus upp. Vi gick till Rhodos & åt maaat! Vi fick vänta 40min (!!!!!) på maten, jag var helt galet sur. Pga att maten var så sen så fick vi stressa som fan för att hinna till rosvalla till kl7, där vi hade bokat bana för att bowla! Åh shit vad jag ägde på bowlingen, eller inte ehe... Kom sist såklart, men ni skulle sätt nilljus, shit vilken brud! Ja ojoj den kvinnan kan verkligen slå en strike & flera på rad tom! Hjälp där låg man i underläge! Men jag hade galet kul ändå, Disco-bowling in my heart, yeah! Efter en timme i svettiga bowlings-skor, med strikar, disco-moves & chilinötter sa vi adjö & började traska ner till bussen. På vägen gjorde vi alla tänkbara knasigheter, såklart & jag pratade engelska HELA vägen, viket jag tyckte va as kul men dom andra höll på strypa mej haha^^


Lördag: Gick upp vid 8 för att åka till älskade Borgis & Beckas öppet hus. Himla mysigt, underbara Borgis. De var som att kommma hem & bli 15 på nytt. Sista terminen i 9:an var både så jävla underbar & så jävla dålig. De är som att alla tårar jag gråtit, alla hemligheter & skratt jag delat under det taket sitter kvar i vägarna & väcks till liv så fort jag sätter min fot på trösken. Fint som snus men samtidigt gör de ont som fan i mitt svaga tonårs hjärta. Iaf lärarna på Borgis är verkligen dom alldra bästa så de himla mysigt att få träffa dom igen, lykades tom inte börja gråta när jag träffade min gammal svenska lärare, Emilia, vilket att jag alltid gör. Den kvinnan är de finaste som fins tror jag allt, tänk så många tårar hon torkat på min kind. Becka hade tre lektioner denna lördag, först musik, då dom så liven övade på MJ låtar till deras MJ-konsert den 22 oktober. Den konserten kommer bli awsome & jag kmr grina ihjäl mig! Sen vare matte, wiiiee (not) jag typ somande stående innan de var dax för So med Camilla. Beckas klass & alla föräldrar gjorde Dagens Nyheters årliga Nutidsorentering. Jag & pappa ägde! 29 rätt av 35, high five daddy! Sen var dagen slut & vi åkte hem igen & så fort jag kom hem somande jag!

Söndag: Gick även denna morgon upp tidigt då vi skulle fara till Lindköping & Ikea. Köpte typ ingenting & var allmänt trött & grining. Efter att ha hittat en tavla med en mops på & skrikit åt några tanter kändes de bättre. Kom tillslut hem med tavlan, ljus, laptopbord & ett pickadoll-halsband, men tyvärr ingen jacka, vilket var dagens mission. Mission failed, biig time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0