you cant acuse me for shining caus im a star


Hey you! Idag är de f som i fredag, fast att jag tyckte att de kändes som söndag igår & som
fredag i onsdags,mitt huvud hänger inte riktigt med nu för tiden, men vad gör de en dag som
denna! Idag hade vi först gympa. Vi skulle möttas uppe vid hållet/psyket & ha oritering, i
skogen trodde vi, men våran gympalärare kom med överraskningen att vi skulle ha stads-
oritering, så vi fick en stads-karta med fyra kontroller & man skulle ta kort på själva
"kontrollerna" ganska roligt faktikst, fast alldelses för lätt, men men de var trevligt med liten
stads-promenad iaf. Jos & jag blev klara först av tjejerna, high-five! Haha andra kontrollen
var rondellen vid crazy-cow & då fick Jos offra sej & springa för livet in i rondellen så jag kunde
fota, men sen när hon väl skulle ur rondellen kom de bilar från alla håll & kom inte där ifrån &
jag bara garva hahaa, så jävla kul ut! Sedan har vi inte gjort så mkt i skolan, jag har mest bara
gått runt & myst, varit lyklig, garvat & töntat mej med grabbarna! ^^

Ikväll vet jag inte vad som händer exakt ännu, har fått en del erbjudande så jag får se!
Nej nu ska jag ta en powenapp & ringa Säll, have a nice friday geeeks! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0