| hultsfred | 2012 |

_lite detta har vi roat oss med ons-sön - Hultsfred 12'. bästa Campet, 'camp 148'  med bästa brudarna & grabbarna, dans dans dom kalla nätterna igenom, nudlar & tonfiskröra, öl & få sovtimmar, svart snor, smultronsvin explosion i tältet, bra band & artister så som nause, marina and the diamonds, the cardigans, gorillaz, icona pop, justice & markus krunegård etc. åh & de alldra bästa - signeringen med markus efter hans spelning, få ge honom beröm, få autograf på tygkasse & affisch & få en kram. åh & hela hans spelningn sen, den bästa av alla dom 4 jag sätt, grät som ett litet barn!
_mkt fin & härlig festival. hultsfred är ju alltid hultsfred. de var ju här det början. här föddes min kärlek till festivaler, när jag inte ens fyllda 17 år, åkte på min första festival, för 4år sen, & då just till hultsfred.
finns nog inget som ligger mig varmare om hjärtat än som just festivaler.
& nästa vecka blir de förhoppningsvis två dar på p&l..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0