| madness |

Saker som gör mej extremt arg & frustrerad ikväll:

♦ Att de finns så värdelösa bussförbindelser från/till den här jävla byn! Var bjuden på fest hos super snälla Sanna ikväll, skulle gå ditt med 3 av dom skönaste killarna i klassen min, men nej, har ingen skjus hem så de sket ju sej! Jag älskar verkligen att bo i Näve, men inte ikväl! Fan!

♦ Att mitt Msn slutat fungera just ikväll. Står att jag måste uppdatera de, men när man gör de så säger den att de blivit nåt fel & de går inte alls! Snäll sänd en data-expert till mej omgående!

♦ Att datorn säger att jag inte har ljudinspelningsenhet installerad, typ varanan gång jag sätter på datorn! När jag fick datorn var de absolut inget problem med ljudet, men nu, ja nu ska de fucka sej. Inget ljud = inge musik...

♦ ... Alltså kan jag inte lyssan på Kent nya RÖD, toppen!

♦ I, ska jobba hela kvällen/helgen, fy förej I ;)

♦ Vi har ingen cola hemma.

♦ Att jag är en sån fegis & inte vågade gå fram & hälsa B idag när jag såg honom stan, fy Martina vilken chiken du blivit!

♦ Efter att Nicklas åkte ut ur Idol är skit tråkigt att kolla, tack för de sverige!

♦ Att ingen kan fatta att Rabih inte kan sjunga, snälla din dumma jävle åk ut!!!

♦ New Moon är snart slutläst så jag måste läsa skit långsamt så den inte tar slut för snabbt.

♦ Är sjukt rastlös, men inget att fördriva tiden med tills kl blir tillräkligt mkt för att bäda ner sej & sova så de blir lördag så fort som möjligt.


Jaa, de var nog allt, men tro mej jag kmr återkomma med mer frustrerande grejer under kvällen, tro mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0