torsdag: tandläkare besök & förfrysna kroppsdelar!

Hej o hå! De är ju redan torsdag mina vänner! Vart har sportlovet tagit vägen? :O
De va ju nyss måndag right?
Men de är ju inte så mkt man kan göra åt, barar att ta vara på dom få dagarna som är kvar!

Idag har jag varit i stan igen, med Säll som (säll)skap. (åh vad jag älskar ordvistar xD) Jag skulle till tandläkarn x2 så då var hon gullig & hängde på! Först var de vanlig undersökning, leta efter lite hål. polera lite & få veta att jag har bra munhygien, aha! Man tackar, man tackar! ;D (världens bästa raggnings-replik föresten! -Tja, min tandläkare säger att jag har bra munhygien, vill du hångla? xD) Iaf, sen var de dax för undersökning nr2 & då byta jag jag båge i över & underkäka på tandställningen & fick massa virad ståltråd där uppe oxå! Har inte ont nu men de ömar & imorn bitti kommer väl jag skricka av smärta, lr ja, nu överdrev jag kanske lite, men men.

Ja, hurrni, imorn ja då jävlar händer de grejer! Först ska jag & Säll ta en jäääätte tidig buss in till stan (ehe 9.20, tidigt för att vara lov faktsikt!) & sen ska gå till BADHUSET & bada & kanske tom, sola solarium! Hjälp imorn kanske jag ska sola solarium för första gången, de ni! Hahaha då slipper alla få värsta choken mer när jag säger att jag aldrig solat solarium, men hallå, jag är först med så himla mkt ju, kan ju inte hinna med allt!
Ja & sen efter vi har simmat massa, massa längder (naaaat) & bubblad massa i bubbulpoolen (där jag kommer bosätta mej for sure!) så ska vi käka mat & glida runt lite & sen blir de hem till Sälls, bror Sebbes flickvän Josse (hej vad komplicerat) där ska vi kanske färga mitt hår (svaaaart) & sen blir de lite pimpling & förfest innan dom som har åldern inne ska på krogen (inte jag & Säll alltså buuhu!) Då blir jag & Säll nog ensama i lägenheten så vi får väll se vad vi gör, har disco för oss själva lr nåt ^^

Nej nu ska jag sy sista sömen på min kjol, måla naglarna, sätta klockan svin tidigt så jag hinner vakna, äta frukost, hitta min bikini, raka bena etc etc!
Hoppas att ni får en Suuuuuuper Fredag imorn!

hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0