måndag: lycklig

Lyssnar på mina pojkar i kent & håller på att smällta fikspinnarna jag just åt & tänker på att jag är LYCKLIG idag,
hur jävla härligt är inte de?

Idag har jag bla tagit hand om mina fina brudar i min klass, dom 2 som jag bilder "Dom 3 musketöserna" med, Maja & Josse.
Jag var med Josse & piercade tungan idag!! Wiiieee jag var den första som såg den! & de är så jävla jävla super snyggt!!! Åhh jag vill oxå ha! När rälsen är bort om 1 & ½ år då jävlar!!
Iaf de hade hänt en liten grej innan piercingen som gjorde att hon hade mer ont i kroppen än i tungan, så jag tog hand om henne & bar hennes kasse, plåstrade om henne & såg till att hon mådde bra, när Maja sedan kommer till hantverk så hade hon nackspärr så då fick jag ta hand om henne oxå, kokar te & petta & känna om allt ståg rätt till i hennes lilla nacke. Tvyärr så var jag så himla rolig idag, vilket gjorde att Maja höll på att skratta på sej, vilket resulterade i att hon fick ont i nacken varje gång hon skrattade, ibland är de bra om man är humor-lös tydligen ^^

Så även om mina töser hade ont lite här & där idag så känndes de så mysigt att hjälpa & ta hand om dom (jag kmr bli en super bra mamma, right?)
& så har vi haft så himla skoj idag i skolan & så är de vår i luften, fåglarna kvittrar & solen skiner. De känns även lugnt mellan mej & q nu oxå, äntligen kan vi beete oss normalt mot varandra! pust!
Så allt detta har gjort att den behagliga lycklighets-känslan har flyttat in i min mage, snälla stanna där för evigt tack!

om endå allt kunde vara för evigt, forever


Kommentarer
Postat av: Josefine

hon skulle ha gjort den med mig egentligen,

min födelsedags present till henne, men var med om en liten olycka så hon tog den själv (:

2009-02-03 @ 17:01:53
URL: http://egocentrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0