Andies day - part two




När vi kom hem till Andie blev vi bjudna på dessa små söta & goda cupcakes, de blir mkt cupcakes denna höst har vi konstaterat, oj jobbigt... ^^



Andie var så här söt på sin dag & jag tyckte faktiskt att hon såg ett år äldre ut. På bordet ligger hennes pressenter från oss, av mej fick hon skålen på bordet som jag inte hann slå in ordentligt & av Nilljus fick hon två ljuslycktor & en fotoram, som just på denna bild fortfarande är inslagna.



Efter paketöppning, fika & skit snack, fick vi skjus in till stan av mina fina Daddy. Himmelen hade en härlig blå nyans som den så ofta får efter solnedgång & molnen var formade till fina men konstiga krumelurer. Jag kommer alltid fascineras av himmelens & molnens olika färger & former. Fint som snus äre.
Väl inne i stan möte vi upp Sanna & Mickis, sen gick vi hem till Fille där vi spenderade hela kvällen med alla mina nya & gammla fina frön. En stund gick vi ut & la oss på klockis & tittade efter stjärnfall. Mickis såg 5st, jag hade tyvärr inte samma tur, jag såg bara ett. Men jag blev lika glad ändå. Jag önsakde mej då en ponny, eller nej, de gjorde jag ju inte, utan jag önskade mej något så mkt finare, ett svar.



När en mkt tung natt blev morgon var vi fortfarande vakna & i stan. Inte förns när kl blev 5 åkte vi hem. På bilden ovan ser ni hur Nyköping ser ut kl5 på morgonen, då när allt är så där tyst & stilla. & okomplicerat. När kl blev halv6 la jag mej på huvudkudden & drömmde om stjärnfall, cupcakes & pojk nackar.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0